Často kladené otázky

Na tomto mieste nájdete zodpovedané najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov.

 Kedy tovar dostanem?

Pokiaľ má produkt pri objednávaní dostupnosť skladom, doručíme vám ho spravidla do 3 - 4  pracovných dní. 
 

Kedy sa stanem vaším zakazníkom? 

Naším zákazníkom sa stávate automaticky od prvého nakúpeného produktu na našej stránke. 

 

Chcem vedieť či bola moja objednávka prijatá, či je spracovávaná a v akom je teraz stave.

Aktuálne informácie o  vašej objednávke získate na stránke - https://tandt.posta.sk/ po zadaní správne podacieho čísla o ktoré môžete požiadať v sekcii  „Kontaktujte nás“ na našej stránke. Do predmetu uveďte „Podacie číslo“ a číslo vašej objednávky. Je to služba, ktorá vám umožní získať informácie o pohybe vašej zásielky od podania až po jej dodanie adresátovi. Zároveň týmto spôsobom sa ubezpečíte že vám zásielka príde domov.

 

Keď si kúpim prsteň a náramok budem platiť poštovné len raz, alebo za každý výrobok zvlášť ?

Pokiaľ bol tovar nakúpený v jednej objednávke tak poštovné budete platiť samozrejme len raz.

 

Urobil/a som si 2 samostatné objednávky, môžete ich spojiť a zaslať spolu v jednej zásielke aby som poštovné platil/a iba raz ?

Áno, ale musíte nás o tom včas informovať, ináč vám bude tovar zaslaný v dvoch zásielkach a pri každej bude účtované poštovné ktoré ste zvolili.

 

Chcel/a som si včera objednať zo stránky jeden tovar, ale dnes ho už na stránke nevidím!

Tovar sme vypredali a nie je na sklade. V takom prípade nám pošlite e-mailovú správu v sekcii „Kontaktujte nás“ a do predmetu uveďte „Vypredaný tovar“ a názov tovaru ktorý ste si chceli kúpiť. Keď tento produkt bude znova v našom e-shope dáme vám o tom vedieť e-mailom.

 

 

 

 


Vytvorte si web stránku zdarma! Webnode