Často kladené otázky
Na tomto mieste nájdete zodpovedané najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov.
Kedy tovar dostanem?
Pokiaľ má produkt pri objednávaní dostupnosť skladom, doručíme vám ho spravidla do 3 - 4 pracovných dní.
Kedy sa stanem vaším zakazníkom?
Naším zákazníkom sa stávate automaticky od prvého nakúpeného produktu na našej stránke.
Chcem vedieť či bola moja objednávka prijatá, či je spracovávaná a v akom je teraz stave.
Aktuálne informácie o vašej objednávke získate na stránke - https://tandt.posta.sk/ po zadaní správne podacieho čísla o ktoré môžete požiadať v sekcii „Kontaktujte nás“ na našej stránke. Do predmetu uveďte „Podacie číslo“ a číslo vašej objednávky. Je to služba, ktorá vám umožní získať informácie o pohybe vašej zásielky od podania až po jej dodanie adresátovi. Zároveň týmto spôsobom sa ubezpečíte že vám zásielka príde domov.
Keď si kúpim prsteň a náramok budem platiť poštovné len raz, alebo za každý výrobok zvlášť ?
Pokiaľ bol tovar nakúpený v jednej objednávke tak poštovné budete platiť samozrejme len raz.
Urobil/a som si 2 samostatné objednávky, môžete ich spojiť a zaslať spolu v jednej zásielke aby som poštovné platil/a iba raz ?
Áno, ale musíte nás o tom včas informovať, ináč vám bude tovar zaslaný v dvoch zásielkach a pri každej bude účtované poštovné ktoré ste zvolili.
Chcel/a som si včera objednať zo stránky jeden tovar, ale dnes ho už na stránke nevidím!
Tovar sme vypredali a nie je na sklade. V takom prípade nám pošlite e-mailovú správu v sekcii „Kontaktujte nás“ a do predmetu uveďte „Vypredaný tovar“ a názov tovaru ktorý ste si chceli kúpiť. Keď tento produkt bude znova v našom e-shope dáme vám o tom vedieť e-mailom.